برنامه آموزش زبان به کودکان

برنامه آموزش زبان به کودکان

قبل از هر چیز همانطور که همیشه گفتم و میگم، برای شروع برنامه آموزش زبان به کودکان باید صبر و حوصله و زمان و دقت کافی در این مسیر داشته باشید.

البته که وجود یک راهنمای با تجربه در این مسیر که به پیچ و خم جاده آگاه باشه و شما رو در حل همه ی مشکلات این مسیر کمک بکنه قطعا بسیار مهم و تاثیرگذاره.با وجود راهنمای آگاه و باتجربه قطعا این مسیر براتون لذت بخش خواهد بود.

تکنیک های برنامه ریزی کودکان

نکات برنامه ریزی روزانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

۱- برنامه ریزی روزانه برای آموزش به کودکان باید طبق یک روال خاص باشد.

۲- این برنامه باید بطور پیوسته و هر روزه رعایت بشه تا نتیجه مطلوب حاصل بشه

۳-این نکته خیلی مهمه که دوره ی آموزشی کودک به صورت روزانه در مدت زمان های کوتاه ولی مکرر باشه نه طولانی و کم که باعث بشه فرزند شما از زبان زده بشه.

۴- این مدت زمان ها با توجه به رده سنی و سطح کودک تعیین میشه و کم کم میتونید با بالارفتن سن و سطح کودک مدت زمان رو نم نم افزایش بدید.

۵- حتما در خانه یک مکان مشخص مثل اتاق خود کودک رو برای پخش ویدئوهای پکیج دوزبانگی اختصاص بدید تا کودک کم کم به اون مکان و اون شیوه خاص عادت بکنه.

۶-تکرار در برنامه آموزشی کودک بسیار مهم است.به همین دلیل تاکید میکنم که دوره های زمانی کوتاه ولی با تعداد بیشتر رو انتخاب کنید و در هر دوره ویدئوهای پکیج رو بگذارید تا برای کودکتون تمرین و تکرار بشه.

۷-نکته مهم دیگر در ایم مسیر این است که اصلا کودک را تحت فشار قرار ندهید.اگر می بیند دز یک زمتن کودک شما بی حوصله است پخش آهنگ ها را به ساعتی دیگر موکول کنید.

۸-انتخاب زمان مناسب برای پخش آهنگ ها برای کودکتون خیلی خیلی مهم هستش که در قسمت زیر به این موضوع اشاره میکنم.

برنامه ریزی روزانه برای کودکان

زمان های استفاده از پکیج های دوزبانگی

با توجه به تجربیات و تحقیقاتم در مسیر دوزبانگی بچه ها این زمان های تقریبی برای گذاشتن ویدئوهای پکیج دوزبانگی برای کودک شما مناسب هست.ولی باید بدونیم که هوش و استعداد و توانایی همه ی انسان ها با هم متفاوته.بنابراین با توجه به علاقه و استعدادی که فرزندتون در این مسیر نشون میده، میتونید این زمان ها رو کم و یا زیاد بکنید.

  • برای بچه های ۱ تا ۳ سال که هنوز به حرف زدن کامل نیفتادن باید خیلی دقیق و حساب شده روزی یه ربع تا بیست دقیقه کارتون ها و آهنگ های طبقه بندی شده ی انگلیسی رو بزارید ببینه.علاوه بر اون با کودک به زبان مادری یعنی همون فارسی خودمون هم صحبت کنید. که علاوه بر زبان دوم به زبان مادری هم تسلط داشته باشه
  • برای بچه های ۳ تا ۵ سال روزی نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه
  • برای بچه های بالای پنج سال تا ۷-۸ سال هم روزی یک ساعت
  • برای بچه های بیشتر از این سنین اگر از حوصله شون خارج نیست میتونید از این پکیج استفاده کنید.

نکته مهم: همه ی این تایم ها برای آغاز کار هست. باید بدونید که به مرور زمان و با پیشرفت فرزندتون همه این تایم ها ۲ بار در روز و سپس ۳ بار در روز توتایم صبح و ظهر و شب تکرار میشن.

و به این روش فرزند شما با لهجه کاملا native یا همون بومی و محلی انگلیسی زبان انگلیسی رو یاد میگیره.

سخن آخر

در آخر در همه ی این مسیر مجموعه مدرسه خانم خرسه در کنار شما و پشتیبان شما خواهد بود. تا شما بدون هیچ نگرانی و اضطرابی از مسیر دوزبانه شدن فرزندتون لذت ببرید.پشتیبانی و پیگیری دائمی و هرروزه ما باعث میشه که با همکاری همدیگه تایم های مناسب فرزندتون رو براتون در بیاریم و یه برنامه مشخص برای شروع دوزبانگی دلبندتون بریزیم.

پس با ما و مجموعه پکیج های دوزبانگی و الفبای ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *